خرید گیفت کارت | Buy Gif Card

گیفت کارت آیتونز ، گیفت کارت گوگل پلی ، گیفت کارت پلی استیشن ، ایکس باکس و آمازون | وبلاگ Giftcardbaz.com

خرید گیفت کارت | Buy Gif Card

گیفت کارت آیتونز ، گیفت کارت گوگل پلی ، گیفت کارت پلی استیشن ، ایکس باکس و آمازون | وبلاگ Giftcardbaz.com

برای خرید گیفت کارت آیتونز اپل امریکا انگلیس استرالیا اروپا و کانادا , گوگل پلی استور , آمازون , پلی استیشن , اکانت گلد ایکس باکس , مایکروسافت , استیم والت , اسپاتیفای , ویزا کارت , مستر کارت , امریکن اکسپرس , اسکایپ , مینت , ریکستی , اپل آیدی ، همراه با اسکن کارت و قیمت ارزان و تحویل آنی می توانید از وبسایت ما خرید کنید .
giftcardbaz.com

پیوندهای روزانه

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در این مقاله قصد داریم ۱۰ بازی اعتیاد آور در صنعت بازی‌های رایانه‌ای را از نظر فروشگاه آنلاین گیفت کارت معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 ۱۰ بازی ویدیویی اعتیاد آور

امروزه با پیشرفت تکنولوژی‌های سخت‌افزاری، ساخت بازی‌های رایانه‌ای آسان‌تر شده و صنعت بازی‌های رایانه‌ای به صورت حرفه‌ای در حال پیشرفت است. استقبال بازیکنان از پلتفرم‌های مختلف بازی و بازی‌های ویدیویی، باعث شده است که این صنعت روند رو به رشدی را سپری کند. براساس اعلام کارشناسان، احتمال سبقت گرفتن صنعت بازی‌های رایانه‌ای از صنعت سینما وجود خواهد داشت. در این بین استودیوهای مختلفی بازی‌هایی با گیم‌پلی روان و داستانی هیجان‌انگیز ساخته‌اند و بازیکنان بسیاری در شبانه‌روز در حال تجربه مداوم این بازی‌ها هستند. بازی‌هایی وجود دارند به خاطر گیم‌پلی جذاب و محتواهای مختلف دارای محبوبیت بسیار بالایی در بین بازیکنان هستند و بازیکنان با تجربه مداوم این بازی‌ها به نوعی معتاد به این بازی‌ها شده‌اند. حال فروشگاه گیفت کارت ما قصد دارد ۱۰ بازی اعتیادآورد در تاریخ صنعت بازی‌های ویدیویی را معرفی کند. با ما همراه باشید.

  • محمود حیدری
  • ۱
  • ۰

کمپانی باندای نامکو اینترتینمت اعلام کرد که بازی نقش آفرینی تاکتیکی Chroma Squad که با محوریت مجموعه پاور رنجرز (Power Rangers) ساخته شده بزودی بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس عرضه خواهد شد. با فروشگاه گیفت کارت همراه باشید.

بازی Chroma Squad

روز گذشته کمپانی باندای نامکو اینترتینمت در اقدامی اعلام کرد که دارندگان پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن ویتا و ایکس‌باکس وان در اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی قادر به تجربه بازی Chroma Squad خواهند بود.

  • محمود حیدری
  • ۱
  • ۰

نقد فیلم فروشنده

فیلم فروشنده مهم‌ترین فیلم امسال سینمای ایران است، دغدغه‌هایی را که اصغر فرهادی در فیلم‌های گذشته‌اش به آن‌ها پرداخته در خود دارد و در عین حال تجربه‌ی تازه‌ای برای او به آمار می‌رود. با نقد فروشنده به اتفاق همراه ما باشید.

نقد فیلم فروشنده


عطش دوباره دیدن فروشنده فقط چند ساعت بعد از تماشای فیلم متعلق به حس‌هایی نیست که بعد از رویت هر فیلمی به شما دست دهد. اینکه تا واپسین اسم تیتراژ پایانی روی صندلی بنشینید و فریم به فریم فیلم را در ذهنتان بازبینی کنید کار هر فیلمی دست کم در سینمای ایران نیست. فرهادی فیلمی ساخته که با کارهای گذشته‌اش فرق دارد چون در سکانس‌های پایانی‌اش تعلیقی خلق می‌کند که ناخودآگاه به تک تک حرکات کاراکترها بازتاب پرتو می‌دهید و ضربان قلبتان را محکم‌تر از حالت طبیعی حس می‌کنید. فروشنده سعی فرهادی برای ساخت فیلمی در فضای تنش‌زا، رازآلود و نامطمئن است؛ از همان سکانس افتتاحیه که طولانی‌ترین تک‌پلان فرهادی در فیلموگرافی‌اش است گرفته لغایت سکانس‌های پایانی که به رسم سبک او بدون یک نت موسیقی چنان فضایی به هستی می‌آورد که چشم به پرده می‌دوزید و منتظرید انفجاری رخ دهد پرتو از تجربه‌ای متفاوت می‌دهد. فیلم اما همان مضامین یادبود ها ماضی را در خود دارد و مفتوح هم با شخصیت‌های مرددی طرف هستیم که باید در سخت‌ترین لحظات تصمیم بگیرند، به ارزش‌های اخلاقی پایبند باشند و رهسپار برای خلاصی بیابند.

  • محمود حیدری
  • ۱
  • ۰

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت نوعی کارت فیزیکی میباشد که برای هر کمپانی به نام های گوناگون میباشد مثلا برای شرکت اپل گیفت کارت آیتونز اسم دارد , برای کمپانی گوگل گیفت کارت گوگل پلی , کمپانی مایکروسافت گیفت کارت مایکروسافت , کمپانی آمازون گیفت کارت آمازون , کمپانی سونی گیفت کارت پلی استیشن , کمپانی ویزا گیفت کارت ویزا vcc که این گیفت کارت ها در مبالغ مختلفی 10 دلاری , 15 دلاری , 20 دلاری , 50 دلاری , 100 دلاری عرضه میشوند و کاربر با خرید این گیفت کارت به اندازه مبلغ اعتبار گیفت کارت میتواند از فروشگاه های آنلاین کمپانی مربوطه خرید کند ,این گیفت کارت ها دقیقا شبیه به کارت شارژ ایرانسل میباشد که شما وقتی کارت شارژ میگیرید یک کارت به شما میدهند که ارزش آن به کدی است که روی آن تألیف شده و شما با زدن آن کد همان مبلغی شارژ میشوید که روی خود کارت شارژ ایرانسل و کارت شارژ همراه اول ثبت شده.

گیفت کارت چیست


  • محمود حیدری